Oudercomité

Als oudercomité van het GIB willen we ondersteunend meewerken aan een goede verstandhouding tussen de ouders en de school. Beiden hebben immers vergelijkbare doelstellingen: een goede opleiding en begeleiding van onze kinderen.

De werking van het oudercomité is enkel mogelijk dankzij uw steun, medewerking en belangstelling.

Daarom doen we langs deze weg meteen een oproep naar ouders die het oudercomité af en toe een handje toe willen steken bij activiteiten.

Wie bovendien graag aan onze vergaderingen deelneemt en vooral enthousiast lid wil worden van onze werkgroepen, is ook als actief lid welkom.

U kan ons steeds bereiken via ons email adres en elk onderwerp wordt in goede verstandhouding met de directie besproken.